zaterdag 18 juli 2009

Kinderen


Vandaag foto's gemaakt op een kinderfeestje. Vijf meiden hadden een verkleedpartijtje. Natuurlijk ook een mooie gelegenheid om enkele foto's te maken voor de kalender. Jammer dat er alleen landscape foto's mogen worden gebruikt. Zeker door het formaat wat uiteindelijk gebruikt moet worden is het moeilijk om van één persoon een mooie foto te maken. Als je een portret wilt maken of het kind in de volle lengte op de foto wilt hebben resulteert dit in een grote lege ruimte links en rechts. Bovenstaande foto is dus ook niet geschikt maar dan kan ik hem hier toch wel plaatsen om mijn verhaal te illustreren. Op mijn blog heb ik er eentje geplaatst die in ieder geval wél kan.

1 opmerking:

Fotomath zei

Ik neem aan dat hier wel meer fotootjes uit gekomen zijn. Een sjawl, aparte jurk en stof, opgestoken haar, jip en janneke champagne... Wat lijken het dan al snel grote mensen. Wat een leuke herinnering zo'n foto.