woensdag 24 juni 2009

Open Luchtmachtdagen Volkel 19 Juni 2009

Vrijdag 19 Juni jl. was het weer de open luchtmachtdagen op vliegbasis Volkel.Op de vrijdag waren er zo'n 75000 toeschouwers en op de zaterdag waren er bijna het dubbele aantal toeschouwers.
Voor mijn was het de eerste keer dat ik vliegtuigen ging fotograferen.
Ik had vooraf ook geen idee hoe ik het ging doen. Maar naarmate de dag vorderde ging het steeds beter en gemakkelijker.
Hieronder laat ik alvast een kleine impressie zien van deze mooie dag.
Op mijn blog zal ik tzt nog meer foto's plaatsen.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


1)


2)


3)




4)

2 opmerkingen:

Peer Maas zei

Jij was er in ieder geval een stuk vroeger. Mooie luchten. Welke lens had je bij? Dat oranje gevaarte staat er mooi scherp en close op.

Christian zei

Peter bedankt voor je leuke reactie.Het was ook hele leuke dag met interesante luchten.De meeste foto's heb ik met mijn telelens (70-300mm VR) gemaakt. Maar ik heb gemerkt dat de 300 mm eigenlijk nog te weinig is voor dit soort fotografie.