zondag 2 maart 2008

Reactie PeterM met antwoord PeterS

Sent: Sunday, March 02, 2008 6:29 PM
Subject: foto in OOR

Hoi Peter,
Ik kan om een of andere reden niet reageren op het blog (trouwens ook niks posten). Daarom maar via deze weg. Als je wilt mag je mijn reactie wel posten op het blog.....

Het is hartstikke leuk dat je foto wordt gebruikt in OOR, maar ik vindt het jammer dat er geen bronvermelding bij staat, dat is de eer die de fotograaf toekomt, toch?
Volgens mij is dat eigenlijk verplicht als jij tenminste nog de rechten op de foto bezit. Ik mis op het blog wel het verhaal hoe deze foto tot stand is gekomen, waar en wanneer gemaakt, en hoe komt OOR aan deze foto? Peter Maas

Dag Peter, De bronvermelding is conform mijn manier van ondertekenen... foto: PeterS. Staat helemaal onderaan.

Hij is aangeleverd via Ton zelf. Ze zullen 'm wel gevraagd hebben naar een foto. Hij heeft dat niet persoonlijk overlegd. Ton gebruikt vaker foto's van me. Dat is een stilzwjgende afspraak die we hebben. Een jaar of wat geleden is er ook paginagroot een foto van me gebruikt bij een artikel in de geprinte versie van Oor. Het enige wat daar tegenover staat is de naamsvermelding. Ik ga daar niet moeilijk over doen. Vindt het alleen maar leuk. De foto is overigens een paar weken geleden gemaakt tijdens een optreden in Dok6 in Panningen. gr. P

Geen opmerkingen: