zaterdag 29 december 2007

dagtocht in het voorjaar

Beste mensen,in onze jaarplanning is 12 april opgenomen als mogelijke datum voor een dagexcursie.Mijn tip voor die dag is INSEL HOMBROICH. Mijn persoonlijke ervaring met deze lokatie is dat het een geweldige mix is van natuur en kunst waar je makkelijk een dag kunt genieten (ook fotografisch). Uitgebreide informatie is te vinden op www.dekunsten.net. Google biedt uitkomst. Het is de moeite waard om het verslag van Els Bannenberg te lezen en alle links te bekijken. Waar een regenachtig weekend al niet goed voor is. Ad

3 opmerkingen:

PeterS zei

Ik ken het Ad. Leuk idee.

Ton Natuurlijk! zei

Paar jaar geleden daar ook geweest. Is een heel interessante locatie met inderdaad een bijzondere combinatie van natuur en kunst.
Ik zie een dagtocht daar naar toe wel zitten.

Jef Dirkx zei

Lijkt me een goed idee. Ik ben er voor om deze lokatie te bezoeken.
Jef