donderdag 8 november 2007

Na gedane arbeid......

Na een avond lang zwoegen om samen met Mathy de benodigde zaken op mijn computer te installeren, voeg ik me nu ook bij het rijtje uitverkorenen. Nu nog aan het werk om mijn website in te vullen en foto's te plaatsen. Wat ik tot nu toe gezien heb, nodigt mij wel uit om dit snel te doen. Wel is bij mij de vraag opgekomen welke richting het uit zal gaan. Ik bedoel daarmee hoe we het plaatsen van foto's op de site van FC De Beeldhoek blijven verzorgen en welke inhoud we gaan geven aan Beeldhoek Interactief. Hoe denken jullie daar over?

3 opmerkingen:

Peer Maas zei

Ik snap je vraag niet Jef.
Peter S. verzorgt de website en doet dat voortreffelijk.
Wat betreft het blog, hier kun je een foto met een verhaal kwijt.
Mathy en ik hebben de voorzet gegeven.
Ik hoop (en denk dat het ook de bedoeling is) dat hier fotogerelateerde zaken aan de orde komen zodat een willekeurige bezoeker er ook iets aan heeft.
Dus niet voor onzinnige dingen gebruiken.

PeterS zei

Gewoon laten gaan Jef. De beste dingen komen voort uit de dingen die gewoon zijn gang gaan. De fk-site heeft zijn functie als podium voor de zakelijke dingen, en uithangbord. Binnen het blog kun je laten zien dat de fotokring ook leeft, en wat daarin leeft.

Fotomath zei

Ik ben blij met de vraag van JefAnniefoto, "hoe we het plaatsen van foto's op de site van FC De Beeldhoek blijven verzorgen en welke inhoud we gaan geven aan Beeldhoek Interactief" en de twee reacties van Peer M&S. Met een paar woorden is hier ook alles mee gezegd. Beide reacties vullen elkaar perfect aan!