maandag 19 november 2007

Mijn eerste bijdrage aan de blog


Hier meldt zich een onervaren blogger. Maar door het te doen, leer je het snelst!

Leuk initiatief dit blog, ik kijk geregeld naar de nieuwe berichten.

Voel me inmiddels als nieuw lid al aardig thuis bij de FK De Beeldhoek. Met name prikkelt hetgeen ik hoor en zie op de avonden mij om zelf ook aan de slag te gaan met zaken zoals bijv Photoshop. Ben ook weer aktiever met alles bezig dat met fotografie te maken heeft.

Ik ga ook weer meer op pad om foto's te maken en een bestand op te bouwen van foto's met voldoende pixels om tzt ook eens met flinke vergrotingen te kunnen werken.

Kortom: mijn "fotoplezier" is er ernstig op vooruit gegaan.

De bijgaande foto maakte ik jl woensdag tijdens een IVN-wandeling in het gebied de Banen, bij Nederweert.

1 opmerking:

Beeldhoek interactief zei

Leuk Ton!

Goed om te lezen dat je je thuis begint te voelen en dat je door de fotokring geprikkeld bent om weer wat actiever te gaan fotograferen. De foto die je bij je bericht geplaatst hebt, geeft de sfeer van deze tijd in het bos goed weer. Een fijne zon door de bomen met spiegelingen in het water. Goed belicht en mooi scherp. De foto ademt de sfeer van rust. Dik genieten nu in de bossen. Als we er de tijd voor kunnen vinden, zeker doen!